Клуб альпинизма и горного туризма
 
On-line: гостей 0. Всього: 0 [подробиці..]
АвторПовідомлення





Повідомлення: 567
Зареєстрований: 17.09.07
Репутація: 2
посилання на повідомлення  Відправлено: 05.02.09 08:18. Заголовок: Положення про відкриту першість на Кубок Дніпровського району з техніки пішохідного туризму


Положення про відкриту першість на Кубок Дніпровського району з техніки пішохідного туризму<ЗАТВЕРДЖУЮ>
Начальник відділу
фізичної
культури та спорту
Дніпровської
районної у м. Києві
державної
адміністрації

<____>________2009р.
__О.О.Євтушенко ЗАТВЕРДЖУЮ
Президент Київської міської
федерації спортивного
туризму

____ Ю.і. Бабенко

"___" _______ 2009р.
<ЗАТВЕРДЖУЮ>
Начальник управління культури
Дніпровської районної
у м. Києвi

державної адміністрації

<____>____________і2009р.

________С.А.Заєць <ПОГОДЖЕНО>
Керівник КТ <Робінзон>

<____>____________і2009р.

________О.М.Шепнівський


Положення

Про відкриту першість на Кубок Дніпровського району з техніки пішохідного туризму.

1. Мета і завдання

Змагання проводяться з метою популяризації спортивного туризму у Дніпровському районі міста Києва, залучення дітей та молоді до виховання, організації фізично-спортивних, туристично-краєзнавчих та культурно-просвітницьких робіт серед школярів та студентської молоді.

Завдання підвищити тактичну та технічну майстерність учасників змагань та команд Дніпровського району м. Києва для
подальшого використання набутих навичок в міських та республіканських змаганнях з туристського багатоборства та в спортивних туристських походах; формування збірної команди Дніпровського р-ну та відбір учасників до неї.

2. Учасники змагань

У змаганнях приймають участь команди колективів фізичної культури, туристських клубів, навчальних учбових закладів. Кількість команд від колективу необмежена. Вік учасників змагань - 14 років і старше. Вік учасників визначається роком народження. Учасники повинні мати відповідний туристський досвід відповідно до класу дистанції. До третього класу допускаються учасники з виконаним третім спортивним розрядом, до другого класу - без розряду.

Склад команди III клас - 6 чоловік в т.ч. не менше однієї жінки та один суддя від команди; на дистанції II-го класу 4 чоловік в т.ч. не менше однієї жінки та один суддя від команди.

3. Керівництво змаганнями

Загальне керівництво змагань здійснюють управління культури та відділ фізичної культури та спорту Дніпровської районної у м.Києвi державної адміністрації, Киiвська мiська федерацiя спортивного туризму за участі колективу клубу туристів <Робінзон>. Безпосередня відповідальність та проведення змагань покладається на головну суддівську колегію змагань (далі ГСК), яка затверджується керівництвом змагань.

4. Місце і час проведення змагань

Змагання проводяться 14-15.03.2009р. в м. Києві в районі с. Биківня (ур. Стигля). Їхати автобусом №11 від станції метро Лісова до зупинки на вул. Радистів буд.48, далі по маркіровці 15-20 хв. до місця старту.

Програма змагань

Змагання проводяться відповідно до діючих <Правил змагань з туристського багатоборства> (далi Правила), <Положення> та <Умов проведення змагань> (далi Умови) на дистанції Кругова командна смуга перешкод (II-III клас). Команди долають дистанцію відповідно до Умов, якi не суперечать Правилам. Команди можуть виступати на дистанції, якщо вони допущені до неї мандатною комісією.

Перелік технічних етапів на дистанції, та необхідне спорядження, оговорюється Умовами. Команда та учасники
зобов'язанi мати все необхідне спорядження для автономного проходження етапів, відповідно до Правил, <Положення> та Умов.

Розклад змагань:
- 12.03.2008
19.00 - в приміщенні КТ <Робінзон> нарада представників команд,
мандатна комісія, жеребкування.
- 14.03.2008
до 10.00 - заїзд команд;
11.00-17.00 - змагання на дистанції III класу.
- 15.03.2008
9.00 - Вiдкриття змагань;
10.00 - 17.00 - змагання на дистанції II класу;
17.00 - Закриття змагань, нагородження переможців.

Інформацію або питання по змаганням, подача попередньої заявки та Умови змагань можна отримати у керівника КТ
"Робінзон" Шепнівського О.М. по тел.(044)2921389, або на сайті www.tkg.org.ua.

На місці старту буде виділено місце стоянки для команд. Найближча питна вода біля зупинки автобуса в с. Биківня.

5. Визначення результатів та нагородження

Перехiдний Кубок Дніпровського району отримує команда, що посяде перше мiсце на дистанції III класу. Малий перехідний кубок отримує команда, що посяде перше місце на дистанції __го класу. Команди, що посіли 1-3 місця в своїх класах, нагороджуються дипломами відповідних ступенів, а учасники команд нагороджуються дипломами, медалями відповідних ступенів та призами відділу туризму і курортів управління культури Дніпровської районної у м. Києвi державної адміністрації, відділу з фізичної культури та спорту Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації та Киiвської мiської федерацiї спортивного туризму.

6. Фінансування

Витрати, пов'язані з підготовкою та проведенням змагань, нагородженням переможців, здійснюється за рахунок коштів управлiння культури та відділу з фізичної культури та спорту Дніпровської районної у м. Киевi державної адміністрації, Киiвської мiської федерацiї спортивного туризму. Участь команд у змаганнях фінансується за рахунок направляючих організацій або учасників команд.

7. Заявки та документація, що подаються командами

Попередні заявки команди забов`язані подавати на сайті www.tkg.org.ua, або на адресу zlatskiy@ukr.net (тел. 80978868820).

Під час реєстрації на нараді представників 12.03.2009 команди подають до мандатної комісії такі документи:
· іменну заявку за встановленою формою, завірену лікарем, медичним закладом та організацією, що відряджає;
· розрядну кваліфікаційну книжку на кожного учасника змагань;
· страховий поліс від нещасних випадків (на всіх учасників змагань, у т.ч. і на суддів від команди), дійсний на час змагань, паспорти або свідоцтва про народження учасників, та ідентифікаційні коди (для учасників і суддів).

Хто хоче. шукає способи, хто не хоче - причини. Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити
Відповідей - 3 [тільки нові]





Повідомлення: 17
Зареєстрований: 20.08.07
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 23.02.09 09:05. Заголовок: Умови дистанції круг..

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Повідомлення: 18
Зареєстрований: 20.08.07
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 23.02.09 09:06. Заголовок: Змагання з техніки п..


Змагання з техніки пішохідного туризму
"Кубок Дніпровського району 2009"
Відкриття сезону

Умови дистанції кругова командна "смуга перешкод".

Умови дистанції 2 клас.

1. Клас дистанції -II (ЛП- 63, 2 б.)

2. Кількість етапів 9, з них самонаведенням 4. Загальна кількість може змінюватися в залежності від кількості команд, що заявилися.

3. Команди стартують примусово одночасно на всіх етапах, після закінчення ЗЧ етапу, переходячи на наступний.

4. ЗКЧ на всі етапи: 15хв., може змінюватися в залежності від кількості команд, що заявилися.

5. Проходження всієї дистанції в касках, одежа повинна закривати лікті та коліна.

6. Склад команди 4 чоловіки (не менше 1 особи жіночої статі). У склад команди може входити тренер і представник.

7. Орієнтовний стартовий інтервал між етапами – 15хв.

8. Команда прибуває на старт свого етапу за 10хв. для проходження техкомісії.

9. Все нестандартне спорядження повинно пройти техкомісію.

10. Спуск "парашутом" не дозволяється.

11. Всі петлі на дистанції є вантажними (окрім етапу "Траверс").

12. Всі етапи знаходяться у зоні видимості учасників, переходи між ними промаркіровані, або судді вкажуть напрямок руху.

13. На касках учасників обов’язково повинний бути присутній номер учасника від 1 до 4.

14. Старт на кожному етапі примусовий за складеним графіком.

15. Порядок старту визначається жеребкуванням.

16. Всі етапи обладнано лініями старту і фінішу та обнесені обмежувальною лінією.

17. Команда до старту проводить підготовку етапу до проходження (жердини, колоди і т.д.), де це потрібно.

18. Команда долає дистанцію з контрольним вантажем 20кг, котрий постійно повинен знаходитись на самостраховці чи на учаснику в небезпечній зоні.

19. На етапах з потерпілим, умовно "потерпілий" обирається командою. Він не має право працювати на етапі і перестає бути "потерпілим" після виходу в безпечну зону чи постановку на самостраховку на цільовому березі.

20. Посилання на опис етапів наведено за "Правила змагань зі спортивного туризму, 2001 р.", таблицю штрафів вважати, як НАСТАНОВАМИ до даних змагань (табл.3).

Перелік етапів.

1. Переправа через яр з потерпілим (самонаведення) (3А, 13б.). Довжина – 30м.

КЛ на початку та кінці етапу. На висхідному березі ВП. Опори – дерева, Д=30см.

Потерпілий манекен (з вусом для к/с) транспортується в "коконі", кількість петель не менше 8. Етап долається силами та засобами команди.

2. Переправа через яр по колоді (2А, 8 б.). Довжина між опорами – 20м. ВП на початку етапу. Опори дерева, Д=30см. Команда організовує перильну мотузку та супроводження. Перший учасник долає етап з к/с.

3. Транспортування потерпілого (н/к, 2 б. + 1 А, 3 б.). Довжина – 150м. КЛ на початку та кінці етапу. Суддівські 2 довгі та 3 коротких жердини. Команда виготовляє жорсткі ноші з наповненням мотузками (по Кропфу) та транспортує в них потерпілого.

4. Паралельні мотузки через воду (самонаведення) (2Б, 11б.). Довжина – 30м. КЛ на початку та кінці етапу. Опори – дерева, Д=30см. Етап долається силами та засобами команди.

5. Жердини
(1Б, 5 б.). Довжина – 15м. Кількість лаг – 6. Кількість жердин – 4. Відсічка часу виконується при винесенні жердин за лінію фінішу.

6. Спуск легко потерпілого (самонаведення) (1Б, 7, 2 б.). Довжина – 15м. КЛ на початку та кінці етапу. ЗСК, ВП та ПСП на початку етапу. "Потерпілого" обирає команда, травма - опік рук. Вимоги до спуску легко потерпілого – наявність транспортної мотузки з гальмівним пристроєм та к/с. Всі інші учасники долають етап по командним перилам з с/с.

7. Вузли
(1А, 2 б.). Етап долається у вигляді естафети. Кожен учасник повинен зав’язати чотири вузла, які витягне і передати естафету іншому.

8. Маятник + орієнтування (1А, 4 б.). Довжина зони перешкоди, що долається маятником 6 м. КЛ на початку та кінці етапу. Опори для кріплення супроводження. Етап обладнано суддями. Команда повинні переправитися на с/с з організацією супроводження.

Далі перехід у виділену окрему зону для визначення азимуту. Окремо кожен учасник визначає два азимути по карточці, що знаходяться у судді.

9. Траверс схилу (самонаведення) (1Б, 8 б.). Довжина зони перешкоди 30м. КЛ та ВП на початку та кінці етапу. Локальних петель 3, для наведення командного траверсу. Перший та останній учасник долають етап на к/с, решта по наведеним командою перилам.

Умови дистанції 3 клас.

1. Клас дистанції -IIІ (ЛП- 91, 1 б.).

2. Кількість етапів 11, з них самонаведенням 7. Загальна кількість може змінюватися в залежності від кількості команд, що заявилися.

3. Дистанція складена з двох колових частин. Кожне коло складене з 5-6 етапів.

4. Перехід між колами 1 година.

5. ЗКЧ на всі етапи: 20хв., може змінюватися в залежності від кількості команд, що заявилися.

6. Команди стартують примусово одночасно на всіх етапах, після закінчення ЗЧ етапу, переходячи на наступний.

7. Проходження всієї дистанції в касках, одежа повинна закривати лікті та коліна.

8. Склад команди 6 чоловіки (не менше 1 особи жіночої статі). У склад команди може входити тренер і представник.

9. Орієнтовний стартовий інтервал між етапами – 20хв.

10. Команда прибуває на старт свого кола за 15хв. для проходження техкомісії.

11. Все нестандартне спорядження повинно пройти техкомісію.

12. Спуск "парашутом" не дозволяється.

13. Всі петлі на дистанції є вантажними (окрім етапу "Траверс").

14. Всі етапи знаходяться у зоні видимості учасників, переходи між ними промаркіровані, або судді вкажуть напрямок руху.

15. На касках учасників обов’язково повинний бути присутній номер учасника від 1 до 6.

16. Старт на кожному етапі примусовий за складеним графіком.

17. Порядок старту визначається жеребкуванням.

18. Всі етапи обладнано лініями старту і фінішу та обнесені обмежувальною лінією.

19. Команда до старту проводить підготовку етапу до проходження (жердини, колоди і т.д.), де це потрібно.

20. Команда долає дистанцію з контрольним вантажем 30кг, котрий постійно повинен знаходитись на самостраховці чи на учаснику в небезпечній зоні.

21. На етапах з потерпілим, умовно "потерпілий" обирається командою. Він не має право працювати на етапі і перестає бути "потерпілим" після виходу в безпечну зону чи постановку на самостраховку на цільовому березі.

22. Посилання на опис етапів наведено за "Правила змагань зі спортивного туризму, 2001 р.", таблицю штрафів вважати, як НАСТАНОВАМИ до даних змагань (табл.3).

Перелік етапів.

1. Переправа через річку (3А, 13б.). Довжина – 41м. КЛ на початку та в кінці етапу, опори – дерева Д=0.3-0.7м. Команда повинна організувати навісну переправу через воду. Для організації переправи – перший учасник переправляється на цільовий берег з к/с. Решта учасників – по наведеній командою переправі з супроводженням.

2. Переправа по колоді через яр (2Б, 8 б). Довжина колоди до 12м. Обмежена робоча зона. Колода суддівська. Команда повинна організувати укладку колоди через річку будь-яким вірним способом, та організувати переправу всіх учасників на цільовий берег. Можлива відсутність опор для кріплення мотузок.

3. Транспортування потерпілого (н/к, 2 б. + 1 А, 3 б.). Довжина 150м. КЛ, промаркірований коридор. Команді надається 3 короткі та 2 довгі жердини. Після старту – силами команди виготовляються жорсткі ноші з наповненням сіткою Кропфа. Суддею перевірятиметься жорсткість нош на складання.. Умовно потерпілого визначають учасники команди, він лягає на місце вказане суддею. Травма потерпілого важка – втрата свідомості. Команда транспортує потерпілого у ношах по пересічній місцевості вздовж маркірованого маршруту.

4. Паралельні мотузки через воду (самонаведення) (2Б, 11б.). Довжина – 30м. КЛ на початку та кінці етапу. Опори – дерева, Д=30см. Етап долається силами та засобами команди.

5. Жердини з потерпілим (1Б, 8, 4 б). Довжина – до 30м, опори для кріплення переправи – дерева Д=0.3-0.7м. КЛ та ВП на початку та кінці етапу. Кількість лаг – 8. Кількість жердин – 6. "Потерпілий" манекен з втратою свідомості. Команда повинна організувати транспортування потерпілого у "коконі" по навесній переправі - кількість петель не менше 8 ми. Всі інші учасники долають етап за допомогою жердин.

6. Спуск легко потерпілого з дорощуванням транспортної мотузки (2А, 7, 7 б). Довжина до 15м. КЛ на початку та кінці етапу. 4 ВП, ЗСК та ПСП на початку етапу. Команда повинна організувати спуск по вертикальним перилам з к/с, та спуск з дорощуванням транспортної мотузки легко потерпілого. "Потерпілого" обирає команда, травма - опік рук. Вимоги до спуску легко потерпілого – наявність транспортної мотузки з гальмівним пристроєм, під страхованій прусами та к/с.

7. Транспортування (підйом) "потерпілого в коконі з супроводжуючим" по скельній ділянці (3А, 12б). Довжина до 15 м. Рельєф скельний. КЛ на початку та в кінці етапу. ПСП з двома ВП у кінці етапу, до 8 ППС, СС. Передбачено проходження середньої складності скель. Команда має організувати підйом "потерпілого" з супроводжуючим. Перший учасник проходить етап вільним лазінням (можлива заміна вільного лазіння на суддівську перильну мотузку) за допомогою штучних точок опори (альпіністських драбинок, петель та т.ін.) з верхньою СС і нижньою к/с, використовуючи ППС. Решта учасників з верхньою к/с. Підйом "потерпілого" (манекен з втратою свідомості, у "коконі" - кількість петель не менше 8 ми) з супроводжуючим згідно Правил (Настанов).

8. Круто похила вниз (3А, 12б.). Довжина 30м. ПСП, КЛ на початку та кінці етапу, 2 ЗСК на початку етапу. На цільовому березі кріплення за опору Д=40см. Перший учасник спускається "дюльфером" по командним перилам з к/с. Всі інші учасники по переправі наведеній командою верхньою к/с.

9. Вузли (1А, 2 б.). Етап долається у вигляді естафети. Кожен учасник повинен зав’язати чотири вузла, які витягне і передати естафету іншому.

10. Маятник + орієнтування (1А, 4 б.). Довжина зони перешкоди, що долається маятником 6 м. КЛ на початку та кінці етапу. Опори для кріплення супроводження. Етап обладнано суддями. Команда повинні переправитися на с/с з організацією супроводження. Далі перехід у виділену окрему зону для визначення азимуту. Окремо кожен учасник визначає два азимути по карточці, що знаходяться у судді.

11. Траверс схилу (самонаведення) (1Б, 8 б.). Довжина зони перешкоди 30м. КЛ та ВП на початку та кінці етапу. Локальних петель 3, для наведення командного траверсу. Перший та останній учасник долають етап на к/с, решта по наведеним командою перилам.

Додаткові умови проходження дистанції.

1. Всі навесні переправи повинні бути з подвійних мотузок з незалежним точками кріпленням.

2. На етапі паралельні мотузки, верхня мотузка повинна бути подвійною з незалежними точками кріплення.

3. На колоді, навісних переправах та паралельних мотузках з КЛ початком-кінцем руху вважається: пристібання-відстібання від перил в безпечній зоні.

4. На решті етапів з КЛ початком-кінцем руху вважається: пересікання КЛ.

5. На етапах з ПСП початок-кінець руху – відстібання-пристібання до ПСП.

6. На етапі "Спуск по вертикальним перилам" вводиться поправка до табл. штрафів п.п. 2.3 "Випуск регулюючої руки" – 3 бали.

7. На етапах з перепадами висот згідно з п. п.2.2.4. вводиться штраф "Втрата контролю швидкості переміщення вантажу" – 6 балів.

8. Водиться штраф "Зняття команди" за неспортивну поведінку на етапі. Порушення ставиться після того, коли команда не виконала попередження судді про неспортивну поведінку. Неспортивною поведінкою вважається неетичне висловлювання грубішим чином, та суперечка з суддею етапу на рахунок порушення.

Підведення підсумків

Вище місце займають команди з меншим часовим результатом (час проходження етапів+ часовий еквівалент технічних штрафів). При рівності часових результатів вище місце займає команда з меншим технічним штрафом.

Використані скорочення

к/с – командна страховка;
с/с – самостраховка;
СС- суддівська страховка;
ППС- пункт проміжної страховки;
ПСП – подвійні суддівські перила;
КЛ- контрольна лінія;
ВП – вантажна петля
ЗСК - заглушений суддівський карабін;
ЗЧ – заданий час;
ТБ – техніка безпеки.

Гол.суддя Шепнівський О.М.

Нач.дистанції Злацький І.А.

Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 591
Зареєстрований: 17.09.07
Репутація: 2
посилання на повідомлення  Відправлено: 10.03.09 08:17. Заголовок: Треба сьогодні визна..


Треба сьогодні визначитись хто побіжить. Потрібні бажаючі судити. Без них нас не допустять. У вівторок вже нарада і треба заявити склад команд.

Хто хоче. шукає способи, хто не хоче - причини. Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити
Відповідь:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
великий шрифт малий шрифт надстрочний підстрочний заголовок великий заголовок відео з youtube.com картинка з інтернету картинка з комп’ютера посилання файл з комп’ютера російська клавіатура транслітератор  цитата  лапки моноширинний шрифт моноширинний шрифт горизонтальна лінія відступ крапка LI текучий рядок оффтопік згорнутий текст

показувати це повідомлення тільки модераторам
не робити посилання активними
Ім’я, пароль:      зареєструватися    
Тему читают:
- учасник зараз на форумі
- учасник поза форумом
Всі дати в форматі GMT  2 час. Хітів сьогодні: 3
Права: смайли так, картинки так, шрифти так, голосування немає
аватари так, автозаміна ссилок вкл, премодерація відкл, правка немає



Создай свой форум на сервисе Borda.ru
Текстовая версия