Клуб альпинизма и горного туризма
 
On-line: гостей 0. Всього: 0 [подробиці..]
АвторПовідомлення





Повідомлення: 377
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 14.11.10 16:51. Заголовок: Попередні умови. "Рятувальні технічні прийоми"


Попередні умови проведення змагань по виду «Рятувальні технічні прийоми»

Дистанція ІІІ класу

1. Обладнання.
1.1. ПС1, ПС4, ПС5, ПС7, ПС10, ПС11 знаходяться на землі. В межах означеного квадрата – безпечна зона. Страховка через гальмівний пристрій закріплений на собі.
1.2. ПС2, ПС3, ПС6, ПС8, ПС9, ПС12, ПС13 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями.
1.3. ПС3, ПС6, ПС8, ПС9, ПС12 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами.
2. На всіх етапах, де інше не оговорено окремо, потерпілий починає страждати після зняття з самостраховки і перестає після постановки на самостраховку або на землю.
3. Потерпілий на всіх етапах – учасник команди на вибір, окрім випадків, де оговорено інше.
4. Переходи ПС4-ПС5, ПС5-ПС7, ПС5-ПС10, ПС10-ПС11 вільні. Волочіння мотузок на них заборонено.
5. На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=30 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати спуск потерпілого з супроводжуючим по М4 і спуститися вдвох на ПС5; ПКЧ2=45 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати спуск потерпілого з дощуванням по М7 і спуститися вдвох на ПС10.
6. Загальний час виступу на дистанції Тз=70 хвилин.

Перелік етапів та опис проходження

1. М1 (ПС1-ПС2) Підйом по перилам.
Перший учасник підіймається по суддівським перилам з верхньою суддівською страховкою. Другий – з верхньою командною страховкою по командним перилам.
2. М2 (ПС2-ПС3) Траверс.
Учасники долають етап з командною страховкою через ППС та самостраховкою коротким вусом на суддівських перилах.
3. М3 (ПС3-ПС4) Спуск потерпілого.
Спуск потерпілого учасника (травма рук). Силами команди забезпечується спускова мотузка з фіксуючим пристроєм. Потерпілому надається суддівська страховка. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою

4. М4 (ПС5-ПС6) Підйом по перилам з вузлом.
Учасники підіймаються по суддівським перилам з вузлом посередині. Перший з верхньою суддівською, другий – з верхньою командною. Під час підйому в будь-який момент учасник повинен бути пристрахований до перил підйому або за допомогою жюмара, або до вузла при перестібуванні.
5. М4 (ПС6-ПС5) Спуск потерпілого з супроводжуючим.
Учасники організовують спуск потерпілого (травма рук) з супроводжуючим «самовипуском» або «активним способом». Потерпілий - учасник, який не страждав на М3. Вимоги до спуску:
а) дві транспортні мотузки, вільні кінці яких закріплені на супроводжуючому,
б) гальмівний та фіксуючий пристрій, що контролюються супроводжуючим,
в) кріплення учасників до спускової системи за допомогою «павука» чи коротких вусів самостраховки,
г) з’єднання учасників додатковим вусом самостраховки або окремим шматком мотузки між собою.

6. М5, М7 (ПС7-ПС8, ПС10-ПС9) Підйом по перилам.
Учасники підіймаються одночасно по двом окремим суддівським перилам з верхньою суддівською страховкою.
7. М6 (ПС8-ПС9)Горизонтальна навісна переправа з потерпілим.
Учасники організовують навісну переправу з ПС8 в ПС9 та забезпечують транспортування легкопотерпілого учасника команди в ПС9 (травма рук) для нього необхідна командна страховка. Потерпілий повинен додаткова бути приєднаний довгим вусом до суддівської переправи.
8. М7 (ПС9-ПС10) Спуск потерпілого з дорощуваннаям.
Потерпілий (травма рук), той учасник що не страждав на М6. Силами команди забезпечується транспортна мотузка з фіксуючим пристроєм для потерпілого. До спуску потерпілого на землю учасник, що організовує спуск, повинен провести дорощування і продовжити спуск другою мотузкою, з’єднаною вузлом з першою. Потерпілому надається суддівська страховка. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою.

9. М8 (ПС11-ПС12) Підйом легкопотерпілого.
Перший учасник підіймається по суддівським перилам з верхньою суддівською страховкою, закріплює вантажні мотузки (в тому числі і навісну переправу, яку в цей час другий кріпить на ПС13), спускається донизу по суддівським перилам з верхньою командною страховкою та підіймає потерпілого (втрата свідомості) з землі. Потерпілий починає страждати після відриву ніг від землі та перестає після торкання будь-якою частиною тіла «балки» нагорі. Нижній учасник підіймається по командним перилам з верхньою командною страховкою. Перехід ПС11-ПС13 вільний до початку підйому потерпілого.
10. М9 (ПС12-ПС13) Крутопохила переправа вниз.
Учасники спускаються по своїй крутопохилій переправі з верхньою командною страховкою.

Дистанція ІІ класу

1. Обладнання.
1.1. ПС1, ПС4, ПС5 знаходяться на землі. В межах означеного квадрата – безпечна зона. Страховка через гальмівний пристрій закріплений на собі.
1.2. ПС2, ПС3, ПС6 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями.
1.3. ПС3, ПС6 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами.
2. На всіх етапах, де інше не оговорено окремо, потерпілий починає страждати після зняття з самостраховки і перестає після постановки на самостраховку або на землю.
3. Потерпілий на всіх етапах – учасник команди на вибір, окрім випадків, де оговорено інше.
4. Перехід ПС4-ПС5 вільний. Волочіння мотузок заборонено.
5. На дистанції передбачено проміжний контрольний часи: ПКЧ=20 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати спуск потерпілого по М3 і спуститися вдвох на ПС4.
6. Загальний час виступу на дистанції Тз=40 хвилин.

Перелік етапів та опис проходження

1. М1 (ПС1-ПС2) Підйом по перилам.
Перший учасник підіймається по суддівським перилам з верхньою суддівською страховкою. Другий – з верхньою командною страховкою по командним перилам.
2. М2 (ПС2-ПС3) Траверс.
Учасники долають етап з командною страховкою через ППС та самостраховкою коротким вусом на суддівських перилах.
3. М3 (ПС3-ПС4) Спуск потерпілого.
Спуск потерпілого учасника (травма рук). Силами команди забезпечується спускова мотузка з фіксуючим пристроєм. Потерпілому надається суддівська страховка. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою

4. М4 (ПС5-ПС6) Підйом по перилам з вузлом.
Учасники підіймаються по суддівським перилам з вузлом посередині. Перший з верхньою суддівською, другий – з верхньою командною. Під час підйому в будь-який момент учасник повинен бути пристрахований до перил підйому або за допомогою жюмара, або до вузла при перестібуванні.
5. М4 (ПС6-ПС5) Спуск потерпілого з супроводжуючим.
Учасники організовують спуск потерпілого (травма рук) з супроводжуючим «самовипуском» або «активним способом». Страждає учасник, що не був потерпілим на М3. Вимоги до спуску:
а) дві транспортні мотузки, вільні кінці яких закріплені на супроводжуючому,
б) гальмівний та фіксуючий пристрій, що контролюються супроводжуючим,
в) кріплення учасників до спускової системи за допомогою «павука» чи коротких вусів самостраховки,
г) з’єднання учасників додатковим вусом самостраховки або окремим шматком мотузки між собою.



Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити
Відповідей - 8 [тільки нові]







Повідомлення: 378
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 14.11.10 16:55. Заголовок: Схеми

Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 382
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 24.11.10 13:34. Заголовок: Довжини


Довжини етапів дистанції "Рятувальні технічні прийоми"

М1 11 метрів
М2 5 метрів
М3 11 метрів
М4 11 метрів
М5 11 метрів
М6 6 метрів
М7 11 метрів
М8 9 метрів
М9 12 метрів

Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 393
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 02.12.10 14:37. Заголовок: Запитання: "На э..


Запитання:
"На этапах подъема обеих дистанций будут ли зацепы для ног, или подъем в полном висе?
Этап М4(спасы): что в Вашем понимании "спуск пострадавшего самовыпуском" и "Активным способом"?
Ноздрин Костя. Ник kens41"

Відповідь:
"1. Всі підйоми на всіх дистанціях в повному висі.
2. Обов'язкові вимоги до спуску потерпілого з супроводжуючим викладено в
умовах. "Самовипуск" та "Активний спуск" це два найрозповсюдженіших
варіанти спуску при виступах зв'язок (Якщо Ви з ними не знайомі - можу
описати детально?). Якщо запропонуєте інший варіант який буде
задовольняти вимоги, то при узгодженні можете його використовувати"

Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Не зареєстрований
Зареєстрований: 01.01.70
посилання на повідомлення  Відправлено: 08.12.10 07:49. Заголовок: На М-2 сколько будет..


На М-2 сколько будет ППС?
и можно ли сквозняком с подъема по перилам первому уйти на траверс?

Дякую: 0 
Цитата Відмітити





Повідомлення: 401
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 08.12.10 10:42. Заголовок: yulia 1. На М2 буде..


yulia
1. На М2 буде 2 ППС.
2. Див. Загальны умови:
"5. Допускається лідирування по всім дистанціям – початок роботи на наступному етапі до завершення роботи на попередньому, якщо це не суперечить умовам проходження окремих дистанцій. "

Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити



Не зареєстрований
Зареєстрований: 01.01.70
посилання на повідомлення  Відправлено: 08.12.10 14:42. Заголовок: 1)Нужна ли нижняя ко..


1)Нужна ли нижняя командная страховка для 1 участника на М1, М4, М8?
2)Может ли пострадавший на М4 касаться ногами рельефа, если он будет (травма рук)?
3)Страховка пострадавшего на М6 через шайбу?
4)При подъёме пострадавшего на М8 может ли 1 конец полиспастной верёвки быть закреплён в человеке, который тянет внизу

Дякую: 0 
Цитата Відмітити





Повідомлення: 402
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 08.12.10 22:19. Заголовок: ку


Женя Еремин
1. Не потрібна.
2. Може, якщо він там буде.
3. Так.
4. Саме так.


Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити





Повідомлення: 403
Зареєстрований: 16.11.07
Репутація: 1
посилання на повідомлення  Відправлено: 08.12.10 22:21. Заголовок: Змінено ПКЧ


Увага внесено зміни в умови:

Для 3-ого класу "На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=20 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати спуск потерпілого по М3 і спуститися вдвох на ПС4; ПКЧ2=35 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати спуск потерпілого з супроводжуючим по М4 і спуститися вдвох на ПС5."

Для 2-ого класу "На дистанції передбачено проміжний контрольний часи: ПКЧ=25 хвилин, до завершення якого учасники зобов’язані виконати спуск потерпілого по М3 і спуститися вдвох на ПС4."

Вся наша жизнь - икра (заморская баклажанная) Дякую: 0 
ПрофільЦитата Відмітити
Відповідь:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
великий шрифт малий шрифт надстрочний підстрочний заголовок великий заголовок відео з youtube.com картинка з інтернету картинка з комп’ютера посилання файл з комп’ютера російська клавіатура транслітератор  цитата  лапки моноширинний шрифт моноширинний шрифт горизонтальна лінія відступ крапка LI текучий рядок оффтопік згорнутий текст

показувати це повідомлення тільки модераторам
не робити посилання активними
Ім’я, пароль:      зареєструватися    
Тему читают:
- учасник зараз на форумі
- учасник поза форумом
Всі дати в форматі GMT  2 час. Хітів сьогодні: 2
Права: смайли так, картинки так, шрифти так, голосування немає
аватари так, автозаміна ссилок вкл, премодерація відкл, правка немає



Создай свой форум на сервисе Borda.ru
Текстовая версия