Клуб альпинизма и горного туризма
 
On-line: гостей 0. Всього: 0 [подробиці..]
АвторПовідомлення



Не зареєстрований
Зареєстрований: 01.01.70
посилання на повідомлення  Відправлено: 02.02.11 22:56. Заголовок: ІІ етап Кубка Кубків


    П О Л О Ж Е Н Н Я
    про відкриті обласні змагання з пішохідного туризму в закритих приміщеннях .
    ІІ етап Кубка Кубків.
    (командна першість зв’язок)


1.МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
Відкриті області змагання з пішохідного туризму в закритих приміщеннях проводиться з метою подальшого розвитку пішохідного туризму в Україні, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному, гармонійному розвитку людини, сприяння формуванню здорового способу життя населення.
Головні завдання змагань:
• пропаганда та популяризація пішохідного туризму серед широких верств населення України як потужного засобу зміцнення здоров’я і виховання патріотизму, формування свідомості людини щодо повсякденного ведення здорового способу життя, особливо, серед молодого покоління;
• перевірка та підвищення рівня технічної та тактичної майстерності спортсменів;
• виявлення найсильніших команд і спортсменів з пішохідного туризму;
• виявлення перспективного резерву для формування складу збірних команд;
• сприяння підвищенню безпеки пішохідних спортивних походів;
• зміцнення дружніх стосунків між туристами різних регіонів.

2. ТЕРМІНИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
Змагання з пішохідного туризму в закритих приміщеннях, І етап Кубка Кубків, проводяться 19 лютого 2011 року в спортзалі СШ №185 імені Володимира Вернадського вул. Серпова 20/6 міста Києва

3. КЕРІВНИЦТВО ПРОВЕДЕННЯМ ЗМАГАНЬ
3.1. Загальне керівництво підготовкою та проведенням змагань здійснюють Управління освіти Святошинської РДА в м. Києві та Київська обласна федерація спортивного туризму .
3.2. Безпосереднє проведення змагань покладається на Києво-Святошинський районний центр туризму, Молодіжний Туристичний Клуб Святошинського району міста Києва та головну суддівську колегію (далі – ГСК), затверджену Київською обласною федерацією спортивного туризму. Головного суддю за поданням Федерації затверджує Управління освіти Святошинської РДА в м. Києві згідно з регламентом.
3.3. Відповідальність за дотримання правил безпеки під час проведення змагань покладається на головного суддю згідно з чинними Правилами змагань зі спортивного туризму.

4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ
4.1. До участі у змаганнях допускаються спортсмени які мають відповідний спортивний розряд з спортивного туризму, скелелазіння або альпінізму, а також з спелеотуризму. Кваліфікація учасників змагань повинна бути не нижче вимог, передбачених Правилами змагань зі спортивного туризму (далі – Правила) затвердженими Міністерством України у справах сім’ї, молоді та спорту від 24.04.2008 року.
4.2. До змагань допускаються всі бажаючі віком 17 років і старше (за роком народження). Учасники віком молодше 16 років допускаються до змагань при наявності допуску спортивно-фізкультурного диспансеру (окрема довідка).
4.3. Кваліфікація спортсмена не нижче третього спортивного розряду зі спортивного туризму.
4.4. Основний склад команди – 4 чол. один чоловік протилежної статі (1 чоловіча зв’язка та 1 змішана (може бути жіноча але залік як у змішаної)) , а також тренер (представник) – 1 чол. (може бути капітан) Допускається виступ команди у неповному складі (одна зв’язка) з відповідним командним заліком.
4.5. Кількість зв’язок від одної команди необмежена.

5. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
5.1. Змагання проводяться відповідно до чинних Правил, затверджених Міністерством України у справах сім’ї, молоді та спорту від 24.04.2008 року.
5.2. Відповідальність за якість та безпечне використання особистого спорядження несе сам учасник змагань.
5.3. Змагання проводяться на дистанції ІІІ класу (командна першість зв’|язок)
“Смуга перешкод”;
5.4. Протести, що стосуються результату виступу учасника подаються не пізніше, ніж через 30 хвилин, після опублікування результатів у даному виді програми змагань.

6. ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ
19 лютого 2011 року

9.00 - реєстрація учасників
9.30 - жеребкування учасників
10.00 - урочисте відкриття змагань
10.30 - старт перших двох зв’|язок
17.00 - підведення підсумків
17.30 - урочисте закриття змагань. Нагородження.

6.1. Додаткова інформація: Попередні Умови змагань та схеми дистанцій будуть розміщені на сайті http://www.ksrct.kiev.ua<\/u><\/a>, www.tkg.org.ua, www.mks.at.ua, . Остаточні Умови команди отримають на місці змагань.

7. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
7.1. Результат проходження дистанції визначається за сумою часу проходження дистанції та штрафного часу (перерахованого з штрафних балів).
1.2. При рівності результатів вище місце займає зв’язка у якої менша сума штрафного часу. При рівності обох показників вище місце займає зв’язка яка стартувала раніше.
1.3. До командного заліку зараховується результат двох найкращих зв’язок.

8. НАГОРОДЖЕННЯ
8.1. Команда, яка зайняла І місце нагороджується Кубком і дипломом. Команди, що посіли ІI-III місця змагань нагороджуються грамотами.
8.2. Зв’язки (чоловічі, змішані) які посіли І, ІІ, ІІІ місце нагороджуються медалями та грамотами.


9. ФІНАНСОВІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
9.1. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі у змаганнях відповідно до Правил змагань зі спортивного туризму та Положення (див. п. 5.4), у т.ч. єдину спортивну форму для участі в урочистому відкритті та закритті змагань.
9.2. Витрати на відрядження учасників (страхування спортсменів, проїзд в обох напрямках, харчування, добові) відносяться за рахунок коштів організацій, що відряджають учасників.
9.3. Витрати пов’язані з організацією змагань (харчування суддів, нагородна атрибутика, канцелярські товари) – здійснюються за рахунок залучених Федерацією коштів.
9.4. Стартовий внесок становить 20 грн. з одного учасника змагань.
9.5. Протести приймаються під заставу у розмірі 40 грн.

10. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ СПОРТИВНИХ СПОРУД
Підготовка спортивних споруд та контроль за їх станом під час проведення змагань, відповідно до чинних Правил та наказу Мінсім’ямолодьспорту від 26 квітня 2004 року № 1274 “Про додаткові заходи щодо попередження травматизму та запобігання нещасним випадкам у спортивній діяльності”, покладається на головного суддю змагань.

11. МЕДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗМАГАНЬ
На змаганнях під час їх проведення повинен бути присутнім лікар або інший медичний працівник, готовий до надання першої медичної допомоги.

12. ПОРЯДОК ТА ТЕРМІН ПОДАННЯ ЗАЯВОК
Попередня реєстрація учасників на e-mail: koljada_turizm@ukr.net або за телефоном: 093-823-06-52 –Коляда Юрій. Заявки надсилаються не пізніше як за 2дні до початку змагань.
Іменна заявка на участь у змаганнях за встановленою формою (додається) повинна бути завірена: підписом лікаря та печаткою медичної установи, а також підписом керівника та печаткою організації, що відряджає команду або учасника і подається в мандатну комісію. Учасники повинні мати з собою документи, які засвідчують особу з датою народження, підтверджують спортивну або суддівську кваліфікації, а також страхові поліси від нещасних випадків, дійсні на час проведення змагань та перебування у дорозі.
До змагань допускаються тільки учасники, які підтвердили свою участь в установлений для попередніх заявок термін і під час роботи мандатної комісії.

ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ

УМОВИ ІІ ЕТАП КУБКА КУБКІВ м.КИЇВ ЗНЗ №185

Попередній перелік етапів:
• Круто похила догори
• Спуск дюльфером (самонаведення)
• Підйом на жумарах (самонаведення)
• Навісна переправа
• Траверс самонаведення
• Горизонтальний маятник
• Спуск з потерпілим
ЕТАПИ ПРОХОДЯТЬСЯ З КОНТРОЛЬНИМ ВАНТАЖЕМ 10 КГ


Дякую: 0 
Цитата Відмітити
Відповідей - 2 [тільки нові]





Не зареєстрований
Зареєстрований: 01.01.70
посилання на повідомлення  Відправлено: 10.02.11 12:41. Заголовок: Додаток до положення


Затверджено
Президент Київської обласної
федерації спортивного туризму
__________________ Герус С.М.
«__»____________2011р.

ДОДАТОК ДО ПОЛОЖЕННЯ

Рішенням головної суддівської колегії в зв’язку з великою бальною оцінкою етапів клас дистанції ІІ етапу Кубка Кубків підвищується з ІІІ до ІV класу дистанції. На цих змаганнях допускається 50% учасників з ІІІ спортивним розрядом.


Дякую: 0 
Цитата Відмітити



Не зареєстрований
Зареєстрований: 01.01.70
посилання на повідомлення  Відправлено: 10.02.11 12:42. Заголовок: Умови ІІ етапу


УМОВИ ЗМАГАНЬ
ІІ ЕТАП КУБКА КУБКІВ
Відкриті змагання з техніки пішохідного туризму
19 лютого 2011 року

Бальна оцінка дистанції: 76.2 бали (за технічні етапи 95 балів)
Старт та фініш сумісні
1. Крутопохила переправа вгору. (до 30м.) 3А 7.2 бали. Етап обладнано суддями. На початку – контрольна лінія та ВП, вкінці – 2 ВП. Перший долає етап з верхньою суддівською та нижньою командною страховкою, другий з верхньою командною страховкою.
2. Горизонтальний маятник (до 7м) 1А 1.2 бали. Етап обладнано суддями, на початку ПС в кінці ВП.
3. Траверс (самонаведення) (до 7м) 2А 8 балів. 5 ППС 7 прольотів. На початку та в кінці ВП. Проходження «парашутиком» для другого учасника заборонено.
4. Спуск дюльфером (до 10м) 2А 8 балів. Етап обладнано: на початку 2 ВП в кінці обмежена зона. Спуск здійснюється на жорстко закріплених перилах з верхньою командною страховкою. Спуск само випуском заборонено.
ПКЧ: 15 хв. (18 хв. для змішаних)
В обмежувальній зоні знаходиться вантаж (10кг) та потерпілий (до 50кг)
5. В’язання кокону 2 бали.
6. Транспортування потерпілого 1А (до 7м) 1бал. на руках.
7. Підйом потерпілого з тріщини (до 12м) 2Б+3А. 9.6+9.6 бали. Етап обладнано на початку – обмежена зона, в кінці етапу 2 ВП та вантажні перила. Вертикальний підйом потерпілого через заданий отвір до навісної переправи (самонаведення) та транспортування його до фінішного берегу.
8. Підйом на жюмарах (до 10м) самонаведення 2Б 8 балів. Обладнання: на початку – безпечна зона, вкінці – 2 ВП. Етап долається з верхньою командною страховкою.
9. Траверс (самонаведення) (до 7м) 2А 8 балів. 5 ППС 7 прольотів. На початку та в кінці ВП. Проходження «парашутиком» для другого учасника заборонено.
10. Навісна переправа (до 7м) 2А. 6.4 бали. Етап обладнано суддями. На початку та в кінці ВП. Етап долається з супроводженням.
11. Крутопохила переправа донизу (до 30м) 3А. 7.2 бали. Етап обладнано суддями, на початку та в кінці етапу ВП. В кінці етапу – контрольна лінія. Вантаж транспортується окремо.
Фініш по виходу за КЛ учасників та спорядження
КЧ: 40 хв. (45 хв. для змішаних)


Дякую: 0 
Цитата Відмітити
Відповідь:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
великий шрифт малий шрифт надстрочний підстрочний заголовок великий заголовок відео з youtube.com картинка з інтернету картинка з комп’ютера посилання файл з комп’ютера російська клавіатура транслітератор  цитата  лапки моноширинний шрифт моноширинний шрифт горизонтальна лінія відступ крапка LI текучий рядок оффтопік згорнутий текст

показувати це повідомлення тільки модераторам
не робити посилання активними
Ім’я, пароль:      зареєструватися    
Тему читают:
- учасник зараз на форумі
- учасник поза форумом
Всі дати в форматі GMT  2 час. Хітів сьогодні: 0
Права: смайли так, картинки так, шрифти так, голосування немає
аватари так, автозаміна ссилок вкл, премодерація відкл, правка немає



Создай свой форум на сервисе Borda.ru
Текстовая версия